Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Οι Ολυμπιακοι και γω(μερος 2ο)




     το παρων αρθρο,αποτελει μια συνεχεια του προηγουμενου(τρομερη ανακαλυψη).Παρακαλειστε να μην το αντιγραψετε,μαγνητοσκοπησετε ή φωτογραφησετε επειδη διωκεται ποινικα απο το νομο.Απολαυστε υπεθυνα το σικουελ.Για περαιτερω πληροφοριες,ψαξτε στο διαδυκτιο.Δεν ειμαστε γοογλε.Ευχαριστω!

     οι Ολυμπιακοι αγωνες λοιπον,εφτασαν στο τελος τους και αυτη τη χρονια.Αισιως και χωρις παρατραγουδα.Παρα-ηταν αισιως.Η τελετη ληξης ηταν-κατα τη δικη μου,ταπεινη αποψη(και τολμηστε να διαφωνησετε)- μια ανιαρη ανακατοσουρα μουσικης.Μια παρωδια του Τσιρκο Μεντρανο.Τσιρκο Αγγλανο.Μιας που ειναι η χωρα των κρυων αστειων,ας μπω και γω στο πνευμα.Αρχικα,νομιζα οτι θα ηταν μια φαντασμαγορικη τελετη με εκλεκτους καλεσμενους.Κραταμε ΜΟΝΟ τους εκλεκτους καλεσμενους.Πλην της γλυκιας μου Βασιλισσας η οποια δεν παρευρεθηκε.Φαινεται της καθησε βαρύ το τσάι.Κριμα και ηθελα να την θαυμασω για μια ακομη φορα.Λατρευω τα συνολακια της.Συνδιαζει καπελο με σακακι και φουστα.Αναρωτιεμαι αν εχει ασορτι βρακακι με στηθοδεσμο(ειμαι και κοσμια παναθεμα με)και κυλοτα.Να καλοπερναει ο γκομενιαρης ο αντρας της.Εν πασει περιπτωσει,ξεφευγω πολυ και δε μ'αρεσει!Η Αγγλια ειναι τις τελευταιες δεκαετιες μια ολοκληρη βιομηχανια μουσικης απο μονη της.Θεωρησα και γω το καημενο,ταπεινο χαμομηλακι(βλεπε Κων/νου&Ελενης)οτι θα βγουν ολοι οι μεγαλοι αστερες και θα τραγουδησουν.Απλα και ωραια. Αμ δε! Φαινεται το μοτο της Αγγλιας φετος ηταν 'ρεζιλεψε λιγο τη χωρα σου,μπορεις!'.Δεν εξηγηται αλλιως τοση κιτσαρια.Μια χαρα τραγουδια εχουν,επρεπε να το χαλασουν με πανηγυρια,δε μπορουσαν να αντισταθουν!Ε βεβαια!

   Αμ,το αλλο?Που δεν ηταν ΚΑΝ σε χρονολογικη σειρα? Εκει,θα χε ενα ενδιαφερον βρε αδερφε.Ξεκινα απο την θρυλικη δεκαετια του '70 και κανε αναδρομη.Σιγα σιγα!Ενα-ενα!Καατι τετοιο περιμενα.Απο τους Κις στους Δαηρεκσιον και απο την Τζεσι Τζεη και τις Σπαης Γκερλς στον Τζον Λενον.Δε συγκρινονται καποιες μορφες του πενταγραμμου με το σημερα λεμε!Απλως,δεν συγκρινονται.Αν και,να πω την αμαρτια μου,το αφιερωμα στον Λενον ηταν απλα μαγικο.Αλλα μονο αυτο το σημειο.Κατ'εμε παντα.

    Ας μην ξεκινησω για το αρμα!Οχι,θα ξεκινησω.Για να μη λες οτι δεν εχω πειστηρια οταν τους αποκαλω τσιρκο. Γυρω-γυρω συνεχεια,ζαλιστηκα.Και να θελες να δεις τους Δαηρεκσιον,ή οποιος αλλος παρευρεθηκε εκει πανω,δεν μπορουσες.Η καμερα τραβουσε τα παντα εκτος απο αυτους που τραγουδουσαν.Οταν σταματησε το αρμα,τους εκανε κατι κοντινα μουρλια!Τελως παντων,ας το προσπερασω και αυτο!Μετα απο μια ωρα και δεκαπεντε λεπτα ΑΚΡΙΒΩΣ βαρεθηκα του θανατα.Κατι 'μπιρι-μπιρι' ακουγα που και που,μεσα στο κεφαλι μου και κατω απο τα κλειστα μου βλεφαρα.Στο ειπα οτι βαρεθηκα.Αποφασισα να την πεσω.Να κοιμηθω εννοω,μη παει ο νους σου στο κακο! Σε αυτο το διαστημα που κοιμηθηκα(μετα ξαναξυπνησα)προφανως εμφανιστηκαν τα Καυτερα Κοριτσια(σπαης γκερλς εννοω).Δεν θα εκφρασω γνωμη διοτι δεν τις ειδα.Υποθετω πως η Πος παλι αγελαστη θα ηταν.Κανω λαθος?Μην απαντησεις αν η απαντηση σου ειναι ναι.Εχω εναν χι,ψι,ωμεγα η οποιο αλλο γραμμα σε αρεσει-εγωισμο!

   Ακουσα οτι και ο πρωην της Κεητι της Περυ τραγουδησε.Μεταξυ μας τωρα,πριν την παντρευτει ουτε η μανα του τον ηξερε.Η απλως ηταν γνωστος και δεν τον γνωριζα εγω.Πραγμα σχεδον αδυνατον διοτι γνωριζω ολο το σταρ συστεμ.Υπερβολες.Επισης δεν εκφερω γνωμη.Ου γιγνωσκω διοτι ου τον ειδα.Και μετα εχουμε,τον ενα και μοναδικο,τον δικο μας ΤΖΩΡΤΖ ΜΑΗΚΛ! Δεν ημουν ποτε φαν-δεν ετυχε δηλαδη-.Υποθετω πως ενθουσιασε τους θαυμαστες του και αρεσε.Εγω,δεν γνωριζω δεν λεω γνωμη!

   Ημουν ετοιμη να (ξανα)κοιμηθω οταν ΞΑΦΝΙΚΑΑΑ!Βγηκαν τα μπραζιλιαν μονδελα στην πιστα.Αιντε!Επιτελους λεω.Λιγη δραση.Κοντευω να κοιμηθω μεσ'τον υπνο μου.Τραγικο.Με εκανε να ελπιζω για μια καλυτερη(ΠΟΛΥ)καλυτερη τελετη εναρξης και ληξης σε τεσσερα χρονια απο τωρα.Μακρυγορω,το ξερω!

   Σχεδον τελειωσα,βαστα γερα!Επιτελους ειχε φτασει η ωρα να σβησει η ολυμπιακη φλογα.Ποτε αλλωτε το σβησιμο της φλογας δεν φανταστηκε τοσο ενδιαφερον.Ποτε αλλωτε δεν ειχα παρατηρησει,μεχρι εκεινη τη στιγμη,οτι ο καναπες μου ρεει κλωστες απο παντου.Πολυ παρατηρουσα την τελετη οπως βλεπεις.Οταν λοιπον αφτασε εκεινη η ωρα,να σου και οι θρυλικοι THE WHO.Με αποζημιωσαν και γεμισαν το κενο μεσα μου.Απλα μοναδικοι.(Και οχι,ΔΕΝ ειναι σαρκασμος).Ενδαξει,η φλογα εσβησε μεγαλοπρεπως εχω να πω.Ετσι ακριβως οπως αναψε.Αλλα μεχρι εκει.Στη γενικη εικονα των φετινων τελετων εναρξης και ληξης,θα ελεγα απλα οτι θα προτιμουσα να φαω μπαμιες,κουνουπιδι,μπροκολο και ενα σωρο κρεμμυδια παρα να τις ξαναδω.Κακιουλες.Η απλως η αληθεια.Λιγο μπαζει το αρθρο,καθως αφησα εξω ενα μεγαλο μερος ασχολιαστο-αλλα τι μπορεις να πεις για θρυλους της παγκοσμιας μουσικης οπως ο Freddie Mercury?Απλα,σεβασμος και στεναχωρια για τα νταμπα ντουπα που ακουμε σημερα.

   Καιι κατ!Οχι την γατα.Κατ-τελος.Τα λεμε σε 4 χρονια στο Ριο Ντε Τζανέιρο!Σαμπα!Ρουμπα!Λουμπα!Κωλο-τουμπα!Ολα τα μωρα στη πιστα!Μεχρι τοτε,(ελπιζω πως)θα ειμαι διασημη και η γνωμη μου θα μετραει πιο πολυ σε αυτον τον κοσμο.Σαν πολλες προσδοκιες δεν εχω? Μην απαντησεις αν η απαντηση σου ειναι ναι.Τα ονειρα,δεν πεθαινουν ποτε αγαπητε μου!Dreams never die my dear.





 Every step you take
 v
 e
 r
 y  move you make

I'll be watching you..



xx

The Girl Behind You

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου