Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Μονη μου(ποιημα)
                                                               
                    


               Ονειρα...
Κατεστραμμενα ονειρα.
Νεκρες ελπιδες
Και η ψυχη μου εγκλωβισμενη σε παγιδες.
Ονειρα...
Κατεστραμμενα ονειρα
Περπαταω μονη μου
Αυτο ηξερα απο παντα να κανω.
Να περπαταω μονη μου σε ερημους δρομους
Προσπαθωντας να ανακαλυψω νεους κοσμους
Αλλα ειμαι μονη μου
Εγω και η σκια μου.
Παταμε επανω στα ονειρα
Στα κατεστραμμενα ονειρα.
Μονο η καρδια μου χτυπαει δυνατα
αλλα θα σβησει κι αυτη σιγα-σιγα.
Ονειρα...
Κατεστραμμενα ονειρα
Νεκρες ελπιδες
Και η ψυχη μου εγκλωβισμενη σε παγιδες.
Ονειρα...
Κατεστραμμενα ονειρα
Παντα περιμενω καποιος να με βρει
για να περπατησουμε μαζι.
Αλλα μεχρι τοτε...
Περπαταω μονη μου
Αυτο ηξερα απο παντα να κανω
              ονειρα...
  
               ονειρα ηξερα να κανω εγω και
                                         The Girl Behind You! 




          Every step you take
                               Every move you make 
             I'll be watching you...
                                             xxx




               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου